نوشته شده توسط : morfy

به روز رسانی Avira (دی ماه 1389 )


حجم فايل :35.31 MB
1389/9/30

یکی از بهترین نرم افزار های امنیتی به شمار می رود. این مجموعه محصول کمپانی AVIRA که یک شرکت آلمانی است می باشد. این شرکت اولین محصول خود را در سال 1988 (22سال پیش) با نام H+BEDV DATENTECHNIK GMBH عرضه نمود. بعد ها با تغییر نام ضد ویروس ها به نام ANTIVIR به کار خود ادامه داد. این آنتی ویروس هم به صورت رایگان و هم به صورت حرفه ای عرضه می گردی.د تا به امروز که بسته نرم افزار بسیار قدرتمند AVIRA PREMIUM SECURITY SUITE از سوی این کمپانی آلمانی عرضه گردیده است، مجموعه ای بسیار قدرتمندی که توانایی مقابله با جدید ترین ویروس ها را دارا است. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب است. این آنتی ویروس در سایت AV-COMPARATIVES که پایگاهی برای آزمایش آنتی ویروس ها می باشد در رده ایی بالاتر از آنتی ویروس های بسیار مشهور NOD 32 و KASPERSKY قرار گرفته است. این بسته امنیتی نه تنها آنتی ویروسی قدرتمندی است بلکه شامل ابزارهایی است که می تواند رایانه شما را در برابر حمله هر نوع فایل مخربی محفوظ سازد.
            
           



به روز رسانی نرم افزار امنیتی AVG ( دی ماه 1389)


حجم فايل :66.18 MB
1389/9/30

محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت GRISOF یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود SPYWARE ها، ADWARE ها، TROJAN ها، DDL هاى مخرب و KEYLOGGER ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.
  
                 


به روز رسانی نرم افزار امنیتی نورتون و سیمانتک ( دی ماه 1389)


حجم فايل :85.15 MB
1389/9/30

شرکت سیمانتک یکی از شرکت هایی است که در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند و تنوع نرم افزاری متنوعی در این زمینه دارد. این مجموعه برای به روز کردن سری نرم افزارهای امنیتی این شرکت است که در ذیل به آنها اشاره شده است.
• NORTON ANTIVIRUS 2011 FOR WINDOWS XP/VISTA/7
• NORTON INTERNET SECURITY 2011 FOR WINDOWS XP/VISTA/7
• NORTON ANTIVIRUS 2010 FOR WINDOWS XP/VISTA/7
• NORTON INTERNET SECURITY 2010 FOR WINDOWS XP/VISTA/7
• NORTON ANTIVIRUS 2009 FOR WINDOWS XP HOME/XP PRO/VISTA
• NORTON INTERNET SECURITY 2009 FOR WINDOWS XP HOME/XP PRO/VISTA
• NORTON ANTIVIRUS 2008 FOR WINDOWS XP HOME/XP PRO/VISTA
• NORTON INTERNET SECURITY 2008 FOR WINDOWS XP HOME/XP PRO/VISTA
• NORTON 360 VERSION 4.0 FOR WINDOWS XP/VISTA/7
• NORTON 360 VERSION 3.0 FOR WINDOWS XP/VISTA
• NORTON 360 VERSION 2.0 FOR WINDOWS XP/VISTA
• SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0
• SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION SMALL BUSINESS EDITION 12.0
  
               




به روز رسانی نرم افزار امنیتی NOD32 ( دی 1389)


حجم فايل :33.46 MB
1389/9/30

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی ESET است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت ESET ، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است. نام رابط كاربری این ضد ویروس AMON است، ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای كاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از كمی حوصله و ور رفتن ، به آن عادت كرده و به كارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد. NOD32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (HEURISTIC) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DIALUP) به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. NOD32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.
   
             














نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Final



نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای  وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید.
از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin  می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

 

avast نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Final

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Avast Free Antivirus 5.0.418 Final :
- محافظت دربرابر انواع ویروس ها،‌ کرمها، تروجانها و روت کیت ها
- استفاده از محیط کاربری بسیار ساده برای کاربران مبتدی
- محیط کاربری پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- آنتی ویروس داخلی
- محافظ وب
- آنتی روت کیت داخلی
- بروزرسانی های رایگان
- محافظت از نرم افزار دربرابر غیر فعال شدن توسط برخی ویروسها
- سازگاری کامل با سیستم
- پشتیبانی از ویندوزهای ۶۴ بیتی و ویندوز ویستا و ۷
- سازگاری با زبان های مختلف
- محافظ شبکه
- محافظ P2P  و  IM
- اجرای اسکنر بصورت خط فرمان

 

password نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه رایگان و نهایی آنتی ویروس قدرتمند Avast Free Antivirus 5.0.418 Finalلینک دانلود – 39.8 مگابایت | لینک کمکی

 


جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان AVG Anti-Virus Free 9.0.716 Build 1803



AVG Anti-Virus FREE Edition نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

 

avg جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان AVG Anti Virus Free 9.0.716 Build 1803

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار AVG Anti-Virus Free 9.0.716 Build 1803 :
- سرعت بالای اسکن به همراه نیازمندی های سیستمی پایین
- قابلیت شناسایی موثر انواع تهدیدهای رایانه ای از قبیل ویروس، کرم های رایانه ای، روت کیتها، تروجان ها و غیره
- قابلیت حفاظت خودکار و بصورت Real-Time
- کار کردن بصورت پس زمینه در برابر خطرات
- اسکن کلیه فایلها شامل : اسناد، تصاویر، برنامه های کاربردی، ایمیلها ،سرویسهای پیام رسانی ، فایلهای دانلودی و… بصورت Real-time
- استفاده موثر و ایمن از اینترنت
- ارائه بهترین سطح حفاظتی برای ویندوز
- استفاده از بیش از میلیونها کاربر از نرم افزار
- مجاز شناخته شده توسط سازمان های بزرگ تست آنتی ویروس مانند VB100%, ICSA, West Coast Labs Checkmark
- چک کردن لینکهای مورد جستجو در موتورهای جستجو پیش از کلیک شما برروی آنها و ارائه گزارش در مورد آنها
- سادگی استفاده از نرم افزار
- و…

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 75.6 مگابایت | لینک کمکی

 


امنیت کامل در اینترنت توسط BitDefender Total Security 2010



همیشه وجود یک آنتی ویروس خوب و کارا با قابلیت های کامل نیاز یک سیستم رایانه ای به شمار می رود. وجود ابزاری امنیتی که بتواند در سیستم را در مقابل حملات ویروس ها و کرم های اینترتی محافظت نماید. نرم افزارهای زیادی در زمینه امنیت وجود دارند. یکی از این نرم افزار ها BitDefender نام دارد. ابزاری بسیار کامل که امنیت مثال زدنی را برای سیستم ها به ارمغان می آورد. اما مجموعه نرم افزار های شرکت BitDefender در یک بسته نرم افزاری جمع آوری شده که BitDefender Total Security نام گرفته است . بسته ای که با دارا بودن تمامی نرم افزارهای امنیتی این شرکت به کاربرانش لذت استفاده از یک رایانه امن را هدیه می دهد.
BitDefender Total Security با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود اقدام به اسکن سیستم کرده و با به روزرسانی سریع به هیچ ویروس و یا فایل مخربی اجازه ورود به سیستم کاربرانش را نخواهد داد. محیط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و همین عامل به کاربران کمک می کند تا به راحتی بتوانند نرم افزار را مدیریت کنند. این بسته نرم افزاری شامل تمامی نرم افزار های این شرکت برای امنیت کامل خواهد بود.

 

bitdef2010 امنیت كامل در اینترنت توسط BitDefender Total Security 2010

 

برخی قسمت های نرم افزار عبارتند از :

ANTIVIRUS & ANTISPYWARE:
نرم افزاری هایی که از ورود انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب به سیستم کاربران جلوگیری کرده و خیال کاربران را از حمله ویروس ها راحت خواهد کرد.

ANTI-PHISHI:
این نرم افزار برای آنان که با صفحات وب سایت ها سروکار زیادی دارند و به طور کلی وقت زیادی برای گشت و گذار در اینترنت می گذارند مناسب است. چراکه از بازشدن صفحات مخرب وب سایت ها جلوگیری کرده و حتی اجازه لود شدن را هم نخواهد داد.

FIREWALL:
همه می دانیم که به دیوار آتش پیش فرض روی ویندوز به هیچ وجه نمی توان اطمینان کرد زیرا بسیار ضعیف عمل می کند. بسته BitDefender Total Security دیوار آتشی را در خود جای داده است که با قدرت بالا در مقابل حملات ایستادگی می کند و نرم افزار هایی را که به اینترنت متصل خواهند شد را برای امنیت بیشتر کنترل خواهد کرد.

ANTISPAM:
حتما با ایمیل های تبلیغاتی و مخرب مواجه شده اید. ایمیل هایی که گاهی باعث اختلال در کار خواهد شد. با ANTISPAM موجود در این بسته امنیتی جایی برای این پست های الکترونیکی نخواهد بود.

PARENTAL CONTROL:
به این خاطر در بالا ذکر شد که این بسته بسیار کامل است چون نرم افزاری هم برای کنترل فرزندان دارد. پدر و مادر هایی که دوست ندارند فرزندانشان به سایت های مخرب و غیر اخلاقی دسترسی داشته باشند می توانند از این قابلیت برای هدف خود استفاده کنند.

BACKUP:
دیگر قابلیت این بسته امنیتی وجود ابزاری است که اجازه پشتیبان گیری از فایل ها را خواهد داد . شاید زمانی پیش آید که به هردلیلی فایل از بین برود BACKUP موجود را می توان بازیابی کرد و با خیالی آسوده به کار ادامه داد.

TUNE-UP:
و آخرین ابزار موجود که باعث می شود فایل های اضافی و ریجستری موجود روی ویندوز از بین برود. یعنی دیگر فایلی که بدون استفاده است روی سیستم باقی نخواهد ماند. با این وجود سرعت رایانه تا حدودی افزایش خواهد یافت.

 

قابلیت های بسته امنیتی BitDefender Total Security 2010  :
- محیطی بسیار کامل برای امنیت فوق العاده بالا.
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار.
- وجود ۸ نرم افزار برای امنیت کامل.
- به روز رسانی سریع.
- استفاده از جدیدترین متدهای اسکن سیستم.
- عدم کاهش کار آیی یا Porformance  سیستم.
- نصب آسان و سریع نرم افزار و کرک شدن به سادگی.
- سازگاری با سخت افزار های در حد معمولی.
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا.
- و …

 

password امنیت كامل در اینترنت توسط BitDefender Total Security 2010پسورد فایل: www.downloadha.com

download امنیت كامل در اینترنت توسط BitDefender Total Security 2010لینک دانلود – 163.7 مگابایت | لینک کمکی

 




ارائه نسخه ۱٫۳ آنتی ویروس ابری پاندا

شرکت اسپانیایی پاندا سکیوریتی نسخه جدید ۱٫۳ آنتی ویروس ابری خود موسوم به “Panda Cloud Antivirus Pro 1.3″ را ارائه نمود.

نسخه جدید دارای امکانات امنیتی بیشتر برای حفاظت در برابر وب سایتهای آلوده می باشد و مانند قبل در ۲ نسخه رایگان و حرفه ای برای کاربران خانگی ارائه شده است.

آنتی ویروس ابری پاندا به ۲۰ زبان قابل دسترسی می باشد و تاکنون جوایز متعددی را کسب نموده است.

به گزارش سایت دیسنا، درباره شرکت پاندا سکیوریتی می توان گفت، شرکت پاندا در سال ۱۹۹۰ در اسپانیا تاسیس شد و پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی می باشد و در حال حاضر محصولات این شرکت به ۲۳ زبان در ۱۹۵ کشور در دسترس می باشد و میلیونها کاربر دارد. این شرکت دارای ۵۶ دفتر در کشورهای مختلف و دارای ۲ دفتر مرکزی در فلوریدای آمریکا و در اروپا در اسپانیا می باشد.

دریافت نسخه رایگان: Panda Cloud Antivirus Free


نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون – Norton™ AntiVirus 2010



Norton AntiVirus 2010 نام آنتی ویروس بسیار معروف شرکت Symantec می باشد که از قدیمی ترین آنتی ویروس های جهان محسوب می شود. این آنتی ویروس از محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان برخوردار است. نسخه ی ۲۰۱۰ این محصول با تغییرات بسیار زیادی به کاربران عرضه شده است که Symantec این نسخه را سریعترین ، قدرتمندترین و آماده ترین آنتی ویروس خود معرفی کرده است. همچنین پیش بینی شده است که این محصول به زودی جای بسیاری از آنتی ویروس ها را اشغال خواهد کرد و انتخاب بسیاری از کاربران خواهد بود. زیرا این آنتی ویروس با تمامی سیستم ها با سخت افزار قوی و ضعیف سازگاری کامل دارد و مقدار بسیار کمی از حافظه رم را جهت فعالیت خود اشغال می کند. این امر باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن میان کاربران خواهد شد. چیزی که دیگر شرکت های مشابه کمتر به آن توجه کرده اند و بیشتر آن ها محصولاتی سازگار با سیستم های قدرتمند تولید می کنند. با این نسخه از نرم افزار شما به صورت لحظه ای به روز می شوید ، در واقع هیچگاه نباید نگران به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس خود باشید ، زیرا برنامه به صورت خودکار به روز رسانی می شود. این بسته شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر باز هم می خواهید امنیت کامپیوتر و اطلاعات موجود بر روی آن را به طور کامل حفظ کنید ، کافی است تا از دیگر محصولات این شرکت استفاده کنید.
نسخه ی ۲۰۱۰ نرم افزار با تمامی محصولات و سیستم عامل های مایکروسافت سازگاری کامل دارد و از آن ها به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

norton2010 نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010

 

ویژگی های نسخه ی ۲۰۱۰ :
- در عرض ۵ تا ۱۵ دقیقه نرم افزار به طور کامل آپدیت می شود
- استفاده از چندین لایه ی محافظتی جهت محافظت هرچه بیشتر از سیستم
- جلوگیری از فعالیت ربات های جاسوس در کامپیوتر
- شناسایس و انتقال تهدید ها به محل قرنطینه
- تشخیص حملاتی که از طریق وب انجام می ود و مبارزه با آن ها
- تشخیص و پاک سازی ویروس ها ، تروجان ها ، ابزارهای جاسوسی و ربات ها به صورت دائمی
- دارای ابزارهای بازگردانی اطلاعات
- دارای جدول زمان بندی جهت بررسی تمامی اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر
- تغییر وضعیت امنیت سیستم ، با توجه به شرایط سطح امنیت به صورت خودکار تنظیم می شود
- دارای حالت بازی “game mode” جهت سازگاری بیشتری
- حفظ امنیت شبکه ی وایرلس
- و…

 

password نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید آنتی ویروس محبوب نورتون   Norton™ AntiVirus 2010لینک دانلود – 76.5 مگابایت | لینک کمکی

 


دانلود آنتی ویروس Avira AntiVir Premium 2010 نسخه جدید




Avira AntiVir Premium 2010 نام یک ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه های جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند. این نرم افزار قدرتمند با نظارت کامل بر سیستم مانع از اجرای فایل های آلوده به ویروس و نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم می شود. این نرم افزار یکی از ابزارهای قدرتمند برای مبارزه و پاکسازی ویروس ها می باشد.

 

دانلود آنتی ویروس Avira Antivir 2010

 

از ویژگی های این نرم افزار آنتی ویروس می توان به موارد زیر اشاره نمود:


    - مراقبت دائمی از سیستم
    - توانایی کنترل تمامی فایل های سیستم و پروسه های حافظه
    - جلوگیری از اجرای فایل های مشکوک با اخطار به کاربر در این زمینه
    - دارای DataBase ای قدرتمند برای شناسایی ویروس ها
    - توانایی به روز رسانی نرم افزار و DataBase آن
    - دارای ابزارهای دیواره آتش برای حفاظت از سیستم شما در مقابل هکرها
    - توانایی مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی
    - قابلیت مبارزه با هرزنامه های اینترنتی
    - و ... .




 

 

دانلود فایل دانلود نرم افزار Avira AntiVir Premium 2010  با حجم 44 مگابایت - دانلود


منبع
برای دانلود فایل روی کلیک کنید.
رمز فایل دانلود شده : www.takmob.net

 


 

دانلود نرم افزار Kaspersky Internet Security 9.0.0.736 نسخه 2010 کامپیوتر




 بی شک نام نرم افزار امنیتی Kaspersky به گوشتان رسیده است ؛ این نرم افزار که هم اکنون آماده دانلود شده است نسخه Internet Security 2010 است و جهت امنیت هنگام کار با اینترنت استفاده میشود.

هم اکنون نسخه 9 این نرم افزار در این مطلب برای دانلود قرار داده شده است که مشخصاتی از آن را در زیر میبینید :

 

نرم افزار Kaspersky Internet Security 9.0.0.736

 

 

ویژگیهای نرم افزار Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.736 :

    - دارا بودن امکانات آنتی ویروس و فایروال و آنتی تروجان و ...
    - محافظت از انواع اتصالات Wi-Fi و VPN و LAN و Dialup و ...
    - امکان جدید برای اسکن کردن اسکریپتها
    - جلوگیری از اعمال تغییرات در رجیستری
    - کار بهتر با مرورگرهای جدید و پشتیبانی از آنها
    - کاهش زمان شناسایی و از بین بردن ویروس
    - افزایش سرعت اسکن فایلها
    - امکان غیر فعال کردن کامپوننت های برنامه
    - شناسایی سایتهای مخرب و جلوگیری از خرابکاری آنها
    - روش بهتر ساخت دیسک نجات
    - قابلیت های جدید آنتی اسپم برای کلاینتهای ایمیل
    - و ...




 

دانلود فایل دانلود نرم افزار Kaspersky Internet Security 9.0.0.736  با حجم 70.54 مگابایت - دانلود


منبع
برای دانلود فایل روی کلیک کنید.
رمز فایل دانلود شده : www.takmob.net

دانلود دیسک نجات ( دیسک بوت ) آنتی ویروس NOD32 - آپدیت May 2010





http://img.vatandownload.com/img/esad.jpg

دانلود دیسک نجات  ( دیسک بوت ) آنتی ویروس NOD32  - آپدیت May 2010


نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم مناسب است ولی اکثر آنتی ویروسها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند. از این رو ابزاری برای اسکن سیستم در حالت بوت و درحالی است که هیچ فایل ویندوز run  نیست , کارایی فوق العاده بالایی دارد و تقریبا تمامی ویروس های شناسایی شده را از بین می برد.

وقتی یک ویروس در یک سیستم به حدی نفوذ کرده باشد که آنتی ویروس تحت ویندوز نتواند با آن مقابله کند باید از راه دیگری وارد شد و آن استفاده از دیسک اسکن بوت است. به دلیل اینکه در حالت بوت فایلها توسط سیستم عامل در حال استفاده نمی باشند تمیز کردن آنها راحت تر صورت می گیرد.



ویژگی های این
نرم افزار:


- امکان اجرا از طریق بوت و اسکن سیستم
- شناسایی پارتیشن های ویندوز و اسکن آنها
- امکان آپدیت در حالت بوت در صورت اتصال به اینترنت  یا DHCP در شبکه
- امکان به روز شدن از طریق اینترنت قبل از اسکن سیستم
- دارای تنظیمات مختلف جهت اسکن
- امکان شناسایی پارتیشن های FAT و NTFS
 

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود www.vatandownload.com

 




:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: