آپدیت
نوشته شده توسط : morfy

ESET NOD32 Offline Update 5769 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

 
نگارش یافته توسط محمد جواد کوزه چیان   
20 دی 1389 ساعت 04:13

آنتی ویروس قوی ESET NOD32 و محصول امنیتی شرکت ESET با نام ESET NOD32 محصول بسیار پر طرفدار کاربران ایرانی هستند. سایت دانلود رایگان , در بخش آنتی ویروس رایگان یکی از فعالترین بخش های سایت freedownload , به صورت مداوم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. از این رو بر این شدیم تا جدیدترین آپدیت های آنتی ویروس ها را نیز برای کاربران ایرانی به اشتراک بگذاریم. آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و Smart Security با نسخه شماره 5769 با عنوان ESET NOD32 Offline Update 5769 با قابلیت آپدیت ورژن های 3 و 4 این آنتی ویروس قوی در دسترس شما کاربران گرامی است. این آپدیت تا تاریخ شنبه 18 دی 1389 ( 08 January ) است. امیدواریم از دانلود این آپدیت لذت ببرید و همیشه بروز باشید.

ESET NOD32 Offline Update 5769 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس NOD32 و اسمارت سکیوریتی نسخه 3 و 4

روش بروز رسانی NOD32 و Smart Security به صورت آفلاین

  • 1- فولدر FDL ESET Offline Update را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
  • 2- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید.
  • 3- به قسمت Update‌ بروید.
  • 4- بر روی Edit کلیک کنید.
  • 5- مسیر فایلهای Update مانند C:FDL ESET Offline Update را وارد کرده و بر روی Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
  • 6- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.
  • 7- برنامه بدون مشکل به روز می شود.

دانلوددانلود رایگان NOD32 Offline Update (حجم : 34.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان





منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



 طريقه ي استفاده از فايل هاي آپديت ( چند ثانیه منتظر بمانید تا عکس بارگزاری شود.)
 قيمت: رايگان
Kaspersky Internet Security 2011
 دانلود رايگان با لينك مستقيم - 99.6 مگابايت  | لینک کمکی
Kaspersky Anti-Virus 2011 دانلود رايگان با لينك مستقيم - 94 مگابايت | لینک کمکی
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com 
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن شماره کرک های جدید نرم افزار
 سايت سازنده لينک منبع


گزارش لينك خراب
 


منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



 طريقه ی استفاده از فایل های آپدیت : پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین روز شود. این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند.

 قيمت: رایگان
 دانلود رايگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم - 77.9 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 سايت سازنده
 لينک منبع

گزارش لينك خراب




:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: